Kasım 26, 2009

bu bayrama dair..

biraz ziyaret, biraz lezzet..
çocukları mutlu etme, çikolataların en bi güzellerinden 2 onlara, bi kendime ;)
kesim güdüm işleri için elden birşey gelmez, zira diğer günler yenen et nereden geliyo ki diyesim var, yoksa benim etle aram zaten hep nanay!
hem adam gibi yapıldıktan sonra, paylaşım güzel şey malumunuz.. benim içimi burkan, çocukların yarı kafası sallanarak turlayan danaları, 1 hafta elleriyle besledikleri koçların kanlarını seyre maruz kalmaları olabilir. diğer taraftan ben de senelerce aynı görüntülerle büyüdüm. farkında olmadıklarımı saymazsak, çatlak matlak da olsa, kafamın çok etkilenmediğini düşünüyor olsam da o noktaya bi şerh düşmekte fayda var..
yolların,alışveriş kürelerinin ve bilumum yeşilliğin insan kaynaması sorunsalının yanında, bu bayram hepsini gözardı edip, istanbul'u göresim var. zira özledim kendilerini. içinde olup da dışında kaldım kaç zaman. darılır, küser.. o kadar hukuk var, ahde vefa var.. sorarlar adama "haddini nerde unuttun" diye.. neyse abartmayalım.
neticede kendimi bi hatırlama arası bu şimdi, idareli kullanalım.
hadi bakalım çocuklar, toparlanın yarın bayram..
tabii unutmadan size de
MUTLU BAYRAMLAR..






5 yorum:

  1. ''Haddini nerde unuttun'' kitabın ortasından okuyorsun Kemiksiz :)

    YanıtlaSil
  2. eheh daldan dala atlamışım biraz ;)

    YanıtlaSil
  3. kendine iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  4. gece gibisin, özledim

    YanıtlaSil
  5. Geceye parlamak ve yokolmak gibi bu ??

    YanıtlaSil