Aralık 22, 2009

pardon?!?

geçenlerde bir gece, kızıltoprak'tan geçiyoruz ayşe sultanla beraber, ışıklarda durduk. muhabbet ediyoruz bi taraftan da.
Birden gözüm migrosun yanındaki duvara takıldı. Üzerinde kocaman bir afiş.. ben mi yanlış okuyorum, yoksa dalga mı geçiyor bu adamlar, diye bakakaldım bi süre. Benim jeton düşene kadar, tesisat kısadevre yaptı haliyle..
kallavi afişin sloganı:“69’u çok seveceksiniz!”. her harf kafamdan büyük.. yazının yanında da 32 diş gülümseyen güzel bi abla var. birden ayşe'nin sesi uzaktan gelmeye başladı. Sonra lafını kesip, afişi göstermemle kopmamız bir oldu zaten.. :))
Mevzu bahis; bir uçak firmasının ilk 69 koltuğu 69 TL’den satışa çıkarması vesilesi ile 69’u sevdirme çabaları..
Ya ben çok fesatım, ya bunu yapan ajans ziyadesiyle pij.. ve onay veren patronları da tebrik etmek lazım. ya tabuları yıkmakta öncülük ediyolar ya da toplantı esnasında akılları başka yerdeydi. Bu arada, reklam hakkında bu şekilde konuşulacağını düşünerek de karar vermiş olabilirler tabi..
Velhasıl yurdumda gelişen bi espri anlayışı var, takdir ettim.. ;) bi de ajanstaki ekip ne eğlenmiştir bunu çıkartırken :D

2 yorum:

  1. Kızım sen sanıyo musun ki bu ajanstaki arkadaşların hepsi iyi aile çocuğu:)Ama bunlar hep o Cem Yılmaz denen şahsın yüzünden oluyor, business class'ta sıkmasaydı o krem şantileri, milletin aklına böyle şeyler gelmezdi...

    YanıtlaSil
  2. ben salağım, herkesi fesatsız sanıyorum :P milletin aklına her türlü gelir bence de, neyse..

    YanıtlaSil